Get søker CRM Marketing Specialist

Har du lyst til å jobbe i et av landets mest dynamiske selskaper preget av høyt tempo, stor endring i kundeadferd, innovasjon, passion og en sterk vilje til å lykkes i markedet?
  • Get AS
Get søker CRM Marketing Specialist
Get søker CRM Marketing Specialist

Get er et meget spennende selskap som tilbyr bredbånd, mobil og digital-TV tjenester i det norske privatmarkedet, med cirka 500.000 tilknyttede hjem. Over 1 million brukere benytter tjenester fra Get hver dag. Get har vært vekstvinner i Norge 7 år på rad, og har vunnet en rekke «best-i-test-priser» for innovative produkter og god service. Vi jobber kontinuerlig med nye og spennende produkter.  

Get er en del av TDC Gruppen som er blant de største i Norden på TV, bredbånd og mobiltelefoni. I Norge er Get TDC vel 900 ansatte som er brennende opptatt av å skape de beste kundeopplevelsene for både privat- og bedriftskunder i Norge.  


I rollen som CRM Marketing Specialist hos Get blir du navet i vår 1:1-kundedialog med eksisterende kunder. Du vil bidra sterkt til å utforme og implementere kundeaktiviteter for å øke kundens lojalitet, kundeverdi og selvhjelpsevne, samt hindre frafall. Dette vil du gjøre i tett samarbeid med andre avdelinger internt i Get og med ledende byråer i markedet. Vi tilbyr deg noen av de mest fremoverlente og engasjerte kollegene i bransjen, og sammen blir vi et sterkt og konkurransekraftig team med fokus på å skape den beste kundeopplevelsen.
Du kommer til å være sterkt involvert i prosesser internt i selskapet, for å utvikle og implementere 1:1-kommunikasjon, delta i kampanjer og følge opp resultater. Stillingene rapporterer til Head of CRM.

Ansvarsoppgaver:
• Ha ansvar for utvikling og implementering av automatisert og triggerbasert kundedialog gjennom viktige faser av kundelivsløpet
• Hovedansvar for å segmentere, tilrettelegge og utsende 1:1-kommunikasjon
• Systemeier og superbruker i CRM-verktøyet Portrait Dialogue med ansvar for å innhente kundedata og videreutvikle CRM-løsninger sammen med IT-avdelingen og Bring Dialog
• Være en kompetent bidragsyter for å utvikle datadrevet kommunikasjon i et omnikanalperspektiv
• Delprosjektleder for 1:1-kommunikasjon i integrerte kampanjer og oppsalgs- og kryssalgsaktiviteter
• Briefe og følge opp aktuelle leverandører knyttet til egne prosjekter og aktiviteter 
• Ha ansvar for å planlegge og implementere nyhetsbrev og andre redaksjonelle 1:1- flater
• Planlegge og gjennomføre proaktiv kundedialog ved produktendringer
• Følge opp og overvåke respons og kampanjeeffektivitet

Din bakgrunn:
• Du har høyere relevant utdanning på Bachelor-nivå
• Minimum 2-5 års operativ CRM-erfaring
• God kunnskap om CRM-løsninger, verktøy, retningslinjer samt bruk av kunde- og webdata
• Kan vise til gode dokumenterbare resultater fortrinnsvis fra privatkundemarkeder som f.eks. telekom, bank/finans, eller andre bransjer hvor man har vedvarende kundeforhold
• Du har bred kanalforståelse og har jobbet med analog, digital og sosial CRM

Som person er du:
• Brennende engasjert i å skape gode kundeopplevelser, måle resultater og effekt av aktiviteter
• Har sterk integritet, er trygg, samspillende og har en positiv innstilling
• Strukturert, nøyaktig og løsningsorientert med høy gjennomføringskraft

For mer informasjon om stillingen, ta kontakt med Eivind Ruud Johnsen eller Ole Janzso i Mediabemanning. Du kan søke på stillingen med søkeknappen på denne siden. Vi vil gjerne ha din søknad snarest. 

Søk på stillingen

 


Kontaktperson