NAF søker analytiker, digital- og dataanalyse

Nå ser vi etter deg som har jobbet med analysearbeid i digitale kanaler og som kombinerer fagfelter innen statistikk, teknologi, markedsføring og analyse.

  • NAF- Norges Automobil-Forbund
NAF søker analytiker, digital- og dataanalyse
NAF søker analytiker, digital- og dataanalyse

NAF er en trafikantorganisasjon med en betydelig stemme i samfunnet. NAF er Nordens største medlems- og forbrukerorganisasjon. Hver tiende nordmann er medlem og 25 prosent av alle personbileiere er medlem.

NAF har ca. 360 engasjerte medarbeidere og er organisert i egne virksomhets- og produktområder Medlemskap, NAF sentrene med test og kontroll av bil, NAF Finans og Forsikring, veihjelp, trafikkopplæring, handel, forbrukerassistanse, digitale tjenester m.m. NAF er en medlemseid organisasjon som er organisert gjennom 71 lokalavdelinger.


Hva tror du blir viktig for trafikantene i fremtiden? Hos NAF kjenner vi historien til privattransport bedre enn de fleste, og vi følger nøye med på hva som skjer nå, og hva dette vil bety i fremtiden.

Du har god kjennskap til Google og vi tror du i tillegg har jobbet med andre systemer for statistikk, automatisering og visualisering av data.

Hva gjør vi?

Vi er et miljø bestående av digitale spesialister og prosjektledere som jobber med utvikling, kommunikasjon og salg. Vi jobber bl.a. med avansert CRM og innloggede løsninger som gir oss verdifull kunnskap og solid data. Vi har markedsledende teknologier som støtter oss i vårt arbeid med å utvikle nye løsninger og produkter for medlemmer og brukere, og vi jobber analytisk og offensivt med markedsføring og massekommunikasjon sammen med flere dyktige og teknologisk avanserte partnere og byråer som bl.a. RED Performance og Knowit m.fl.

Hvem ser vi etter?

Vi ser etter deg som har høyere utdanning hvor analyse, statistikk og/eller teknologi har vært viktige elementer. Du jobber med digital markedsføring eller teknologi hvor brukerdata og måling omsettes til innsikt og handling, og du ser at dette er både noe du mestrer og interesserer deg for. Vi tror du jobber i et byrå- eller konsulentmiljø som rådgiver, analytiker, eller i liknende rolle i en markedsavdeling hos en bedrift som har kommet et stykke med bruk data i sitt utviklings- og kommunikasjonsarbeid. Det er ikke viktig at du har lang erfaring, men det er viktig at du virkelig føler at dette er et fagområde som du ønsker å utvikle deg innen.

Hva blir din rolle?

Vi ser etter deg som skal delta i og på sikt lede prosjekter for analyse og måling i NAF. Du vil være en sentral ressurs for webanalyse, testing, optimalisering, Business Intelligence, prediksjon og utvikling av automatisering i vårt markedsarbeid. Vi tror ikke du kan alt dette i dag, men du må kunne vise til høy operativ kompetanse innenfor flere av disse områdene og ha erfaring med avansert bruk av Google sine verktøy. Du vil jobbe tett med både interne og eksterne ressurser, og være en viktig del av vårt miljø som jobber i brytningspunktet mellom teknologi, tjenesteutvikling og markedsføring.

Synes du dette høres interessant ut, hører vi gjerne fra deg. Du kan søke via linken på denne siden, snarest. Har du øvrige spørsmål til stillingen kan du kontakte Ole Janszo i Mediabemanning. 

Søk på stillingen

Kontaktperson