Nettrafikk søker Programmatisk ansvarlig

Automatisering av digitale mediekjøp øker og vi leter etter deg som vil være med å utvikle dette området videre sammen med oss i Mood Communication/Nettrafikk.

  • Nettrafikk & Mood
Foto: Mood/Nettrafikk
Foto: Mood/Nettrafikk

Nettrafikk er en komplett leverandør av digitale tjenester på nett. Vi er et selskap sammensatt av entusiaster som er lidenskapelig opptatt av forskjellige digitale fagfelt. Teamet med fokus på søkemotoroptimalisering (SEO), AdWords, analyse og konsultasjon sitter i Oslo. Utviklermiljøene sitter i Serbia og Polen. Dyktige programmerere, designere, strateger og rådgivere utgjør en slagkraftig kombinasjon.


Vi leter etter deg som synes den programmatiske fremtiden er spennende og som drives av den teknologiske utviklingen på dette området. Du har solid erfaring innen dette fagfeltet, er levende opptatt av å skape resultater for kundene, og liker å jobbe i et fagmiljø.

Som Programmatisk ansvarlig vil du være sentral i utviklingen av programmatiske kjøp i Mood/Nettrafikk. Du vil få ansvaret for å utvikle området i samarbeid med de som håndterer dette i dag og sammen med våre erfarne rådgivere. Operativt vil du jobbe med oppsett og optimalisering av programmatisk kjøpte kampanjer, men det er viktig at du har et godt kommersielt hode og evner å se ulike kanaler i sammenheng. Dette gjelder både digitale og tradisjonelle kanaler.

Vi ønsker ikke deg som tror at programmatisk er svaret på alt, men du skal brenne for ditt fagfelt og være vår ekspert på området. Du er opptatt av detaljer, samtidig som du evner å løfte blikket og se det store bildet.

Alle som jobber hos oss har stor faglig interesse og bruker mye tid på egenutvikling, det samme vil gjelde for denne stillingen.

Du vil bli vårt ansikt utad på dette området og det er avgjørende at du liker å snakke med folk, evner å ha gode diskusjoner med ulike medier og leverandører, og ikke minst er glad i kundekontakt. Hos oss jobber vi meget tett på kundene og det forventes at personen som skal ha denne stillingen trives med direkte kundekontakt.

I stillingen ligger også ansvaret for å evaluere og teste alle de ulike kjøpsplattformene og gjøre valg på vegne av selskapet. Vi er et frittstående byrå og har ingen forpliktelser med tanke på valg av leverandører eller systemer. I dette ligger også at man må ha evnen til å oppsøke/kontakte relevante miljøer og leverandører ettersom tilgjengeligheten på slik informasjon i eget system er begrenset.

Det aller viktigste er at denne personen trigges av å være med å utvikle og bygge videre på et byrå som er i solid vekst. Hos oss et det et utpreget grundermiljø satt i system og vi forventer at også denne personen motiveres av å jobbe med stor grad av frihet og mulighet til å utvikle både selskapets og egne ferdigheter.

Synes du dette høres interessant ut, vil vi gjerne at du sender oss en søknad (via linken) Søknadsfrist er snarest. Vi behandler søknader fortløpende og du trenger ikke vente med å melde din interesse. Har du spørsmål utover det som fremkommer her, kan du kontakte ansvarlig rådgiver Eivind Ruud Johnsen eller prosjektleder Camilla Bartnes i Mediabemanning.  

Søk på stillingen


Kontaktperson