Olssøn Barbieri søker daglig leder

Del artikkelen

Olssøn Barbieri er et lite og spesialisert designstudio som skal vokse. Det etableres dermed en ny stilling som daglig leder for å ivareta ekspanderingen, samt å bidra til gunstig utvikling i tråd med byråets kjerneverdier og høye ambisjonsnivå.

Brand creations: Hellstrøm Aquavit (2012), Malbrum Parfums (2017), Bamsrud Gårdsis (2013), Lysholm No52 (2016). Photo: Sigve Aspelund (Tinagent)
Brand creations: Hellstrøm Aquavit (2012), Malbrum Parfums (2017), Bamsrud Gårdsis (2013), Lysholm No52 (2016). Photo: Sigve Aspelund (Tinagent)

Olssøn Barbieri har spesialisert seg på merkeidentitet og pakningsdesign med særlig fokus på drikkevarer og premium retail. Prosjektene spenner seg fra lansering av nye merkevarer til reposisjonering av etablerte produkter, visuell identitet og pakningsdesign, merkevarestrategi og art-direction.


Vi ser etter en initiativrik daglig leder som har god markeds- og forretningsforståelse, og som aktivt vil etablere nye kunderelasjoner. Du skal bidra til å ta ut byråets fulle potensiale og sørge for vekst i tråd med byråets profil. Du bør dele vår tro på at morgendagens vellykkede merkevarer er både intelligente, vakre, inspirerende, poetiske og utfordrende.

Din oppgave som daglig leder blir å forene byråets filosofi og kultur med forretningsforståelse og vekstambisjoner, slik at flere oppdragsgivere kan dra fordel av byråets unike kompetanse.

Om deg:

• Du drives av å jobbe strategisk og har gode verktøy for å implementere dette i den daglige driften.
• Du motiveres av ansvar, er resultatorientert og har metoder for styring av dette på kort og langt sikt.
• Du har gjerne jobbet med/-og har et nettverk av både kunder og designere.
• Du har erfaring innen kreativ rådgivning, ledelse, prosjektledelse, administrasjon, budsjettering og økonomisk styring.
• Du har kommersiell teft og ser potensialet i skjæringspunktet mellom det kunstneriske og det kommersielle.
• Du skal kunne formidle tillit og entusiasme i møte med kunder og samtidig sørge for å styre flere kreative prosesser samtidig i henhold til budsjett, brief og andre kravspesifikasjoner.
• Du skal evne i din løsningsorientering å være fleksibel, pragmatisk, kostnadsorientert og samtidig ivareta høye kvalitetskrav i alle leveranser fra byråets kreative avdeling.
• Du må være komfortabel med å snakke engelsk med kolleger, kunder og samarbeidspartnere.

Olssøn Barbieri er drevet av en visjon om skape endring og utfordre etablerte sannheter. Du må derfor trigges av å jobbe i skjæringspunktet mellom ”art and commerce” og delta i å levere designprosjekter av høy kvalitet for både spennende startups og etablerte merkevarer. Byrået har opparbeidet seg en unik posisjon og nisje i Norge og holder til sentralt på Vestkanttorget i Oslo. Olssøn Barbieri er lidenskapelig opptatt av det de gjør og ønsker å styrke sin posisjon som et byrå for fremtiden.

http://www.olssonbarbieri.com

Høres dette spennende ut og har du ytterligere spørsmål, kan du kontakt med rådgiver Henrik eller prosjektleder Camilla i Mediabemanning. Søknadsfrist er snarest. 

Et utvalg av kunder og merkevarer OlssønBarbieri har jobbet med:
Allegrini, Arcus Norway, Backe i Grensen, Balholm, Bamsrud Gårdsis, Brynild Gruppen, Cantina Zaccagnini, Cathrine Hammel, Chateau La Nerthe, Falling Feather, Fjordfiesta Furniture, Frescobaldi, Domaine Laroche, Hellstrøm Aquavit, Lysholm Aquavit, Løiten Aquavit, J.P. Chenet, Mailly Champagne, Masi, Moestue Grape Selections, Pernod Ricard, Snåsavann, Soleragruppen, Spendrups Gruppen, Tariquet, Villa Cafaggio.

 

unnamed-5
Olssøn Barbieri sitt lyse studio i Professor Dahls gate 37. Photo: Line Klein

 

Søk på stillingen

Kontaktperson