Schjærven Reklamebyrå søker innholdsrådgiver

Innholdsmarkedsføring er en stadig viktigere del i våre kreative og strategiske leveranser, og vi ser nå etter en operativ og ambisiøs rådgiver som vil få en sentral rolle i vårt content-team.

  • Schjærven Reklamebyrå (Henrik og Nejra)
Foto: Schjærven
Foto: Schjærven

Schjærven AS er et av Norges største kommunikasjonshus, bestående av selskapene Schjærven Reklamebyrå, Schjærven Film, Clockwork (Studio), Schjærven Pilot (Forretningsutvikling/innovasjon), Re:Media (Mediebyrå), Empefire (Reklamebyrå) og Empefire Film, Produksjonssjefen (Print-broker) og Madington (digitalt produksjonsselskap).

I Schjærven Reklamebyrå er vi spesialister på retail-marketing. Dette gir en resultatorientert tilnærming som er svært relevant for alle annonsører i dagens marked. Vi jobber med flere av Norges største annonsører som Elkjøp, Bohus, Obs, Block Watne, OBOS, Lefdal, Krogh med flere.

Vårt reklamekonsept ”Salg kan kjøpes.” er like relevant i dag som det var når Stein Schjærven startet selskapet i 1963.

Hos oss finner du et kompetent fagmiljø og et uformelt fellesskap med kunden i fokus. Til sammen teller vi over 180 ansatte.


Den vi ser etter er en operativ rådgiver som identifiserer og lager historier, presenterer løsninger for og spredning av uttak. Du vil bidra til å videreutvikle teamet, du vil få ansvar for å rådgi våre kunder og vil være med på å bære resultatansvaret for avdelingen og kundene vi jobber med. Vi leter etter deg som brenner for god historiefortelling og godt budskap. Du er videre en god konseptutvikler som i tillegg forstår teknologi og analyse. 

Du:
• Har en god penn og erfaring med å produsere og tilpasse innhold
• Er en god rådgiver og kan lede strategiske og kreative prosesser
• Er en typisk relasjonsbygger som trives i daglig kontakt med kundene
• Er faglig sterk og ønsker å bidra i alle deler av prosessen
• Har fokus på å skape konkrete resultater og sørge for at jobben blir gjort
• Har god teknisk kompetanse om publisering, spredning og måling gjennom forskjellige CMS-systemer, sosiale medier og Google Analytics
• Er godt kjent med testing og evaluering av innhold og tiltak 
• Er god til å identifisere muligheter for måling og optimalisering av innhold og effekt
• Ønsker å komme tett på store kunders strategiske og kreative prosesser
• Jobber i dag i et byrå eller i en fremoverlent markeds- eller kommunikasjonsavdeling 
• Har et klart ønske om å jobbe i et av landets mest hektiske og fremgangsrike byråer

Vi gleder oss til å se ditt arbeid og høre om din nåværende arbeidshverdag.

Dersom du er interessert i å vite mer om stillingen, ta kontakt med Henrik Sandberg eller Nejra Kudra i Mediabemanning.

Ønsker du å søke på denne stillingen kan du gjøre det via linken på denne siden, snarest. 

Søk på stillingen


Kontaktperson