Senior Marketing prosjektleder til Telia - engasjement

Telia søker erfaren prosjektleder i et engasjement med gode muligheter for forlengelse.

  • Telia Norge
Foto: Telia
Foto: Telia

Telia har de siste årene betydelig styrket sin posisjon i det Norske telecom markedet. Vi har tre år på rad vært finalist i Årets Markedsfører og har to år på rad vunnet Norges største uavhengige dekningstest. Men reisen har så vidt begynt. Telia skal gå fra å være et tradisjonelt mobilselskap til «The New Generation Telco». Hva innebærer det? Mye vet vi allerede i dag. Mye vet vi fortsatt ikke. Det vi er sikre på er at mobilteknologi kan gjøre fantastiske ting, og at mulighetene er uendelige i en framtid der vi blir stadig mer koblet sammen. Både med hverandre og med produktene vi bruker. Derfor har vi rekruttert noen av landets skarpeste hoder til å drive utviklingen av tjenestene, produktene og servicen vår videre, samt oppdage nye muligheter i en bransje der alt er mulig. Men vi trenger enda flere. Vi trenger deg.

Telia Norge AS er en del av Telia Company som er Nordens største mobiloperatør, og har merkevarene Telia, OneCall, Chess og MyCall i det norske markedet.


Vi har behov for en erfaren marketing prosjektleder i et engasjement ut 2017, med mulighet for forlengelse i vår markedsavdeling.

Har du lyst til å jobbe med integrert markedsføring og kampanjer rettet til en yngre målgruppe for et brand med bred tilstedeværelse og mange kontaktflater i bl.a. idrett, kultur og online?

I forbindelse med et større prosjekt trenger vi et solid marketing-hode med gode prosjektlederegenskaper. Du vil ha en bred kontaktflate internt og mot sentrale samarbeidspartnere som ambassadører, arrangementer, reklame- og mediebyrå. Du må ha noen års erfaring fra markedsavdeling, eventuelt liknende rolle i medie- eller reklamebyrå. Erfaring fra arbeid med sponsorater og event tatt ut bredt og integrert i merkevaren er et pluss.

Du er vant med å jobbe med markedsplaner, prosjektledelse og utvikling av markedsmateriell. Du har god kunnskap om dagens medielandskap, er genuint interessert i marketing faget og har høy grad av operasjonell gjennomføringsevne - vi er ute etter en «thinker & doer». Det er en fordel om du i tillegg til erfaring med tradisjonell prosjektledelse innen brand-marketing også har jobbet med nye kanaler og metoder innen sosiale medier, blogger, sponsing og ambassadører.

Personlige egenskaper:

• Selvstendig, praktisk og løsningsorientert
• God relasjonsbygger og teamplayer
• Entusiastisk og nysgjerrig
• Humor, integritet og interesse for menneskene rundt deg

Det er muligheter for forlengelse av engasjementet og oppstart er senest 1. september. 

Søk på stillingen


Kontaktperson