Starcom søker Manager paid social media- engasjement

Del artikkelen

Starcom er et innovativt og rådgivingsbasert mediebyrå som jobber med flere av Norges mest toneangivende kunder, for eksempel Telenor, Storebrand, Circle K, Bertel O. Steen (Mercedes-Benz, Peugeot, KIA og Citroën), Samsung og Posten.

Gjennom hardt arbeid, sterk kultur og stor faglig fokus på forretningsforståelse, teknologi og kreativitet har vi blitt kjent for jobber som skiller seg ut. Starcom ble kåret til årets norske mediebyrå både i 2013, 2014 og 2015 i Byråprofil, og en av kommunikasjonsbransjens mest attraktive arbeidsgivere. Vi holder til i moderne lokaler sentralt i Oslo og teller i dag 92 ansatte.


Vi ser etter deg som kan analysere og forstå data fra kampanjer i sosiale medier. Du skal koble dine datafunn med nye muligheter for personalisering og automatisering og økt effekt av markedsinvesteringene.

Du har god erfaring med betalte annonser og kommersielle løsninger i sosiale medier, gjerne i kombinasjon med SØK og/eller programmatiske annonsekjøp.
Man vil jobbe tett med både kreativ avdeling, hvor du vil ta del i å utvikle spennende digitale løsninger, samt avdeling for Data, Teknologi & Innsikt, hvor man vil jobbe med å identifisere og utvikle muligheter for automatisering og innovasjon.

Som manager paid social media inngår du i et av Starcom sine 4 kundeteam. Du vil få inngående kjennskap til, og tett kontakt med de aktuelle kundene på teamet. Sammen med spesialister innenfor SØK, SEO, Programmatisk og Display vil du delta i å optimalisere ROI og KPI’er på tvers av alle digitale plattformer for både paid, owned og earned kommunikasjon.

Rollen er i første omgang et engasjement på ca. 3 mnd.

Er du interessert i oppdraget ber vi deg melde din interesse her på siden. Det er viktig at du sørger for at din profil er oppdatert.

 

Søk på stillingen

 

 


Kontaktperson