Varner søker IT-konsulent Servicedesk, integrasjoner

Foto: Varner
Foto: Varner

Varner står foran et stort digitalt løft og søker nøkkelpersoner innen digital kommunikasjon, IT, analyse og prosjektledelse.

Varner er et av Nord-Europas største motekonserner med 1500 butikker i 8 land og en raskt voksende netthandel. Blant våre konsepter er Dressmann, Cubus, Carlings, Bik Bok, Urban, Volt, Days Like This og A-Z.

Måten vi handler på endrer seg raskt – og konkurransen er større enn noen gang. Med vår solide erfaring, guts og vinnervilje er vi i en unik posisjon til å forme fremtidens retail- og motebransje. Vi spiller for å vinne og blir aldri mett på suksess.


Vil du være vår helt på servicedesken? Liker du tekniske utfordringer? Da kan du være den vi ser etter!

Vi er nå på jakt etter en konsulent/senior-konsulent til vår Servicedesk for integrasjoner og integrasjonsovervåkning. Du vil være en av våre nøkkelressurser for overvåkning og forvaltning av flere av våre heftigste grensesnitt og transaksjonsmotorer. Du vil samtidig arbeide tett med våre ressurser og spesialister på ulike IT-løsninger. Dette betyr at du både vil arbeide med vårt helpdesksystem, våre automatiske overvåkningsverktøy (Nagios, butler, med flere), men også få innsikt i ulike løsninger som ERP (økonomi, logistikk), HR (bemanning mm) og PLM (produktoppfølging). Vi jobber blant annet med følgende teknologi; Microsoft SQL, Microsoft infrastructure system i DB2, integrasjon, scription og XML/XSIT.

Stillingen har stor spennvidde innen teknologi og forvaltning, og skal støtte et miljø med meget stort drifts- og aktivitetsnivå. Arbeidsoppgavene vil være å yte god kundeservice og kundeomsorg i en driftskritisk situasjon for brukere. Man må forstå problemstillingen, stille diagnose og koordinere interne verdikjeder slik at behovet til kunden blir løst. Dette inkluderer utstrakt oppfølging av brukere og utførende enheter slik at alle inkluderte parter er oppdatert til enhver tid.

Vi ser etter deg som opplever glede av å jobbe med heftige integrasjoner og grensesnitt, som trives med å yte service mot interne brukere og systemeiere, og som skaper effektiv dialog med andre IT-kolleger. Du jobber både selvstendig og godt i team, er strukturert, nøyaktig, ansvarlig og har stor gjennomføringsevne. Du har lyst til å bygge videre på egen og andres kompetanse, klarer å arbeide med løse rammer og du tar initiativ. Du har forståelse for både drifts- og prosjektoppgaver og evner å se muligheter og forbedringer. Du er dessuten god på systematisk analyse og koordinering.

Varner IT Business Application har ansvaret for implementering, drift og brukerstøtte for alle Varners kommunikasjons- og datasystemer. Våre hovedløsninger består av planleggings- og budsjetteringsløsninger, ERP, butikkdata (POS), datavarehus, HR- og bemanningsplanlegging, produktoppfølging (PLM), kontorstøtte, samt en omfattende teknisk infrastruktur.

Vi ønsker at du har erfaring og kompetanse innen disse områdene:

• Arbeid fra et helpdesk-miljø og med integrasjoner og grensesnitt
• Ett eller flere forretningssystemer (ERP, HR, PLM)
• Meget god SQL og XML-kompetanse
• Det er ønskelig med forretnings- og prosessforståelse
• Erfaring fra drift og forvaltning
• Både norsk og engelsk som skriftlig og muntlig arbeidsspråk

 

Vi kan tilby:

• En spennende og faglig utfordrende jobb i et av Nord-Europas største motekonsern
• Gode kolleger og godt tverrfaglig arbeidsmiljø
• Konkurransedyktig lønn, bonusordninger og personalrabatt
• Skandinavias beste kontorfasiliteter, rett utenfor Oslo

Har du spørsmål til stillingen kan du kontakte Victor eller Anna i Mediabemanning. Olav Fyldeng i Varner kan også kontaktes ved øvrige spørsmål (484 42 488) Vi vil gjerne ha din søknad via linken på denne siden snarest, og senest 25. februar. Vi behandler søknader fortløpende og hører gjerne fra deg så snart som mulig.

For å lese mer om Varner og hvilke ambisjoner vi har knyttet til vår digitale satsning kan du klikke HER

 

Del artikkelen

Kontaktpersoner