Varner styrker seg digitalt

Varner står foran et stort digitalt løft og søker nye nøkkelmedarbeidere innen digital kommunikasjon og -utvikling, IT, analyse og prosjektledelse.

 

 

Dette er Varner - se filmen for å bli litt bedre kjent med oss!


Varner er ett av Nord-Europas største motekonsern og er representert med ledende merkevarer og konsepter i nær sagt alle segmenter og målgrupper i klesbransjen. Vi er i dag ca. 80 personer som jobber med våre digitale plattformer og løsninger for å støtte den digitale kundeopplevelsen.Vi skal i løpet av våren styrke kompetansen ytterligere, med utgangspunkt i den kundeorienterte metoden som har gjort Varner til en av Nord-Europas ledende innovatører og aktører i vår bransje. Miljøet vi bygger vil være sentralisert fra vårt kontor på Slependen, og herfra leder vi utviklingen av alle våre konsepter og merkevarer.

I løpet av de siste årene har vi lansert flere vellykkede online-konsepter for shoppingopplevelser og merkevarebygging. Enten man besøker en av våre nettbutikker eller en av våre fysiske butikker ønsker vi å gi våre kunder en sømløs, moderne og inspirerende kundeopplevelse.

Vi skal nå bygge videre på et engasjert og offensivt kunnskapsmiljø som drives av å skape gode resultater og kundeopplevelser. Vi vil gjøre plass til teknologer som forstår markedsføring og markedsførere som forstår teknologi. Sammen skal vi jobbe kreativt, analytisk og målrettet for å bygge den beste opplevelsen for våre kunder. Vi skal teste ut og implementere ny teknologi, skape nye, egne løsninger og jobbe tverrfaglig for å kunne lansere og evaluere innovative digitale løsninger.

Varner er et verdidrevet selskap, hvor menneskene står i sentrum for alt vi gjør og uansett hvor i Varnerkonsernet du jobber er vår bedriftskultur utrolig viktig. Vi ønsker at alle som jobber hos oss gleder seg til å komme på jobb hver eneste dag, for å sette våre kunder og våre butikker i fokus. Sammen skaper vi fantastiske resultater! 

Varner har en lang og stolt historie som startet med at Frank Varner åpnet sin første butikk i Thorvald Meyersgate på Grünerløkka i Oslo i 1962. Butikken het "Frank Varner" og ble en stor suksess. I 1967 blir navnet Dressmann lansert i forbindelse med en ny butikkåpning i Skippergata i Oslo. Siden går det i ett. Samtidig med etableringer av nye kjeder og butikker blir Varnerkonsernet stadig mer internasjonale.

I dag er Varner et av Nord-Europas største motekonsern med nærmere 11.000 medarbeidere og 1.500 butikker fordelt på 8 land; Norge, Sverige, Finland, Danmark, Island, Polen, Tyskland og Østerrike. Konsernet består av motekonseptene A-Z, Bik Bok, Carlings, Cubus, Days Like This, Dressmann, Urban, Volt, Wow, Levi’s Store og Nike Store. Varner er et privateid familieforetak som nå eies av andre og tredje generasjon og ledes av brødrene Petter, Marius og Joakim Varner.

Har du lyst bli en del av en sterk bedriftskultur, og vil du jobbe med innovasjon, teknologi, kundeopplevelse og digital kommunikasjon i et stort og ressurssterkt konsern? Da er dette en unik mulighet til å bli med på en reise som vil skape et solid fotavtrykk for digital retail i hele Nord-Europa.

De stillingene vi søker akkurat nå er:

 

Varner tar opp kampen med Zalando (fra Kampanje.com)

 

Fremover vil Varner også være på jakt etter andre digitale spesialister. Dersom disse stillingene ikke treffer deg helt kompetansemessig, men du kjenner at du gjerne vil jobbe sammen med oss, send en åpen søknad til marthe.johansen@varner.com i Varner.

Ta kontakt med ansvarlig rådgiver i Mediabemanning dersom du har øvrige spørsmål knyttet til de ulike rollene. Kontaktinformasjon finner du i stillingsannonsene.

 

varner_logo_rgb_2000x632px-1

Del artikkelen