Artikler

 

1 2 3 4 5 6 7

  • Konsulentselskapenes inntog

    Design- og kommunikasjonsfolk identifiserer seg ikke med management consulting-miljøene, og forretningsstrategene identifiserer seg ikke med kommunikasjons- og designmiljøene. Dette skaper utfordringer når man skal rekruttere inn ny kompetanse til begge miljøer, skriver Eivind Ruud Johnsen, partner og rådgiver i Mediabemanning.


  • SATS ELIXIA satser på CRM

    CRM er et satsingsområde for treningskjeden, og nå kan du få være med å etablere og lede arbeidet som skal bedre kundedialogen, styrke relasjonen mellom SATS ELIXIA og medlemmene, og skreddersy fremtidens treningstilbud.


  • itch Design styrker seg!

    Vi søker nå ledere innen grafisk design og tjenestedesign til itch Design i Oslo.


  • - Grafills leder blir et viktig talerør

    Grafill sine medlemmer har engasjert seg i Regjeringens forslag til endring av åndsverkloven. For Grafill er det viktig at en ny daglig leder tar en tydelig rolle for bransjen, tør å sette agenda og melder seg på samfunnsdebatten.


  • Hvordan skape Norges beste arbeidsplass?

    Det er en attraktiv tittel, men det er kanskje lettere enn du tror!


  • CRM - den nye superhybriden

    Det finnes knapt noe fagområde innenfor markedsføring som favner om og tar i bruk de nye mulighetene som teknologien gir oss slik CRM gjør.


  • Synlighet på topp

    For stadig flere ansatte i bransjen er lederens synlighet avgjørende når de skal velge ny arbeidsplass.


  • Er du Analytics nok?

    Ole deler sine beste råd for hva du bør fylle din CV og søknad med når du skal bygge en karriere i medie- og kommunikasjonsfaget.


  • Flere ledere bør stikke hodet frem!

    Lederens omdømme kan utgjøre halvparten av selskapets omdømme, forteller kommunikasjonsrådgiver Nils Apeland


  • Dette er Bransjerapporten

    I 7 år har Mediabemanning sammenfattet tilbakemeldinger om lønn, faglige ambisjoner og karriereønsker i en rapport som vi deler med våre kunder