Accenture Interactive søker digital rådgiver innen automatisert markedsføring

Er du en god markedsførings- og annonserådgiver, som kan jobbe strategisk og operativt med kunder innen automatiserte løsninger? Da bør du lese mer!

Illustrasjonsbilde
Illustrasjonsbilde
Se nøkkelkompetanse

Accenture Interactive har på kort tid blitt et av verdens største digitalbyråer. Med røtter i forretningsutvikling og bygging av IT-systemer, har Accenture Interactive de siste årene beveget seg over mot byråmarkedet både på digital forretnings- og designutvikling, og innen rådgivning og oppkjøp av mer kreative miljøer internasjonalt som Rothco, Karmarama og Kunstmaan. Vi teller nå 60 personer som gjør oppdrag for kunder som trenger hjelp med digital forretningsutvikling og strategi innen handel, design og innovasjon, markedsføring og innhold.


Vi opplever at mange av våre kunder har automatisert markedsføring som strategisk fokus, men ikke helt vet hva de får igjen for sine investeringer, eksempelvis gjennom programmatiske budsjett. Derfor ser vi etter deg med faglig tyngde og erfaring, som er en god strateg og kan hjelpe våre kunder til å navigere i dette landskapet. 

Vi ser etter deg som søker en strategisk viktig og rådgivende rolle der du blir kundens sparringspartner, med detaljkunnskap innen programmatisk markedsføring. Du søker et tverrfaglig digitalt miljø med spennende kunder, engasjerte og flinke kolleger i et internasjonalt nettverk. Du vil jobbe tett på kunder og med rådgivere i planleggingen og gjennomføringen av digitale markedsførings- og mediestrategier. Din rolle som ansvarlig for programmatisk markedsføring bidrar til vårt helhetlige tjenestetilbud mot våre kunder.

Vi tror du tidligere har vært en operativ ressurs med praktisk erfaring fra digitale kanaler og programmatiske kjøp i et byrå, og at du med denne erfaringen og kompetansen forstår hvilke utfordringer våre kunder kan ha. Vi ser etter deg som nå er i en rolle der du jobber strategisk med kunden og ønsker å utvikle denne kompetansen videre hos et av verdens største byrå for kundeopplevelser. 

Som strategisk rådgiver innen automatisert markedsføring vil du jobbe tett på lederne hos våre kunder, og ha en sentral rolle i å modernisere og utvikle deres markedsføringsoperasjon. Du blir en viktig del av verdens største byrå for kundeopplevelser og med det en del av en aktør som har stor internasjonal appell og erfaringsbase. 

Kvalifikasjoner:

  • Du har +5 års praktisk erfaring
  • Erfaring fra å jobbe med programmatisk kjøp eller plattformer for automatisert markedsføring
  • Praktisk erfaring med å jobbe strategisk og operativt med medieadministrasjon og SEO - knytte medie- og innholdsstrategi til et merkes forretningsmål
  • Kunnskap om verktøy for produksjon av ulike typer medieformat
  • En åpen, samarbeidende og problemløsende person med sterke analytiske ferdigheter
  • Erfaring med og konstant nysgjerrig etter å jobbe med ny teknologi
  • Lar deg engasjere av kreative mennesker som utvikler løsninger for fremtiden
  • Ivrig på å bruke din erfaring i å forme og bygge vår unike kultur i Accenture Interactive
  • Norske språkkunnskaper (flere språkkunnskaper betraktes som et pluss)​

Hva tilbyr vi? 

  • Du vil jobbe fra helt nye lokaler i Lille Grensen, Oslo
  • Kolleger som er faglig dyktige og elsker det de gjør
  • Et hyggelig miljø med flinke folk som samarbeider og heier på hverandre
  • Kontinuerlig faglig og personlig utvikling
  • Spennende prosjekter for et bredt spekter av kunder
  • Personlig karriereveileder og konkurransedyktige betingelser
  • Et romslig og globalt opplæringsbudsjett sammen med sosiale og faglige samlinger lokalt
  • Hytter i Hemsedal og over 20 ulike idrettsklubber, revy etc

Hvem er vi?  

Accenture Interactive er Accentures opplevelsesbyrå og vår mest innovative og raskest voksende avdeling. Vi kombinerer følelsen av være en del av en start up med global gjennomslagskraft, og er for tredje år på rad kåret til «Largest Digital Network Worldwide» av Advertising Age. Accenture Interactive vant nylig flere priser i Cannes Lions, en av dem var for «JFK Unsilenced».  

I Norge er Accenture Interactive en bra gjeng på rundt 60 personer med et godt faglig og sosialt miljø. Vi består av mange fagområder og mennesker med ulik bakgrunn og kompetanse. Kundene våre strekker seg fra de største aktørene i privat og offentlig sektor til utfordrerne som trenger drahjelp med innovasjon og skalering. Gjennom vår faglige bredde og tverrfaglige team hjelper vi våre kunder fra a til å i deres digitale transformasjon. Som en av svært få i Norge kan vi levere tjenester for våre kunder i hele verdikjeden, fra tidlig innsiktsarbeid, tjenestekonsepter, innovasjon og strategi til implementering, lansering, marketing, kommunikasjon, reklame og PR.

 

Vi tar ditt personvern på alvor. Vi ber deg derfor om å sende søknad via lenker i annonsen som fører deg inn i vårt rekrutteringssystem. Da kan vi behandle din søknad og dine opplysninger på en trygg og sikker måte. Vi behandler søknader forløpende. Søknadsfrist er 9. desember. 

Har du øvrige spørsmål, så ta kontakt med Anna eller Eivind i Mediabemanning.

Del artikkelen

Kontaktpersoner