Accenture Interactive søker kreativt team

Accenture Interactive har blitt et av de største byråmiljøene i Norge i antall hoder, vinner priser i Cannes, har enorm selvtillit på egen markedsposisjon og tjener penger. Nå søker vi et kreativt team.

 

Leder av Accenture Interactive, Stian Fossum, har sammen med blant andre Christoffer Nøkleby startet en reise som utfordrer de etablerte byråene både internasjonalt og i Norge. (Foto: Accenture Interactive)
Leder av Accenture Interactive, Stian Fossum, har sammen med blant andre Christoffer Nøkleby startet en reise som utfordrer de etablerte byråene både internasjonalt og i Norge. (Foto: Accenture Interactive)
Se nøkkelkompetanse

Accenture Interactive har på kort tid blitt et av verdens største digitalbyråer. Med røtter i forretningsutvikling og bygging av IT-systemer, har Accenture Interactive de siste årene beveget seg over mot byråmarkedet både på digital forretnings- og designutvikling, og innen rådgivning og oppkjøp av mer kreative miljøer internasjonalt som Rothco, Karmarama og Kunstmaan. Vi teller nå 60 personer som gjør oppdrag for kunder som trenger hjelp med å forløse digital forretningsutvikling og strategi innen handel, design og innovasjon, markedsføring og innhold.


Vi søker et konseptuelt sterkt kreativt team med store ambisjoner som kan forløse internasjonalt prisvinnende kommunikasjonskonsepter for våre kunder. Vi tenker stort. Større enn de fleste andre. Og det må dere også gjøre. 

Vi ser etter et kreativt team som kan bidra til å lage fantastiske konsepter og god kommunikasjon som tar pusten fra Accenture Interactive sine kunder og omverdenen forøvrig, samt å bidra i posisjoneringen av byråets tjenester.

 Vi ser etter dere som motiveres av å skape helhetlige løsninger for kunder med komplekse kommunikasjonsutfordringer. Dere tenker i utgangspunktet at alt er mulig. For vi tror gode ideer kan gjennomføres uansett på en eller annen måte. Dere ser muligheter, vurderer hvordan det er mulig å ta ut kommunikasjon i digitale kanaler, og kobler gjerne på de beste kollegene og teknologene vi har hos oss.

Som team er dere digitalt sterke. Dere er dyktige historiefortellere og har et reklamesyn som gjør at dere ligger i forkant. Det gjør dere også til gode sparringspartnere for kundene våre. 

Accenture Interactive ser etter totalt fire roller som sammen skal utgjøre sentralrekken i byråets kreative tjenestetilbud. Teamet vil få ansvar for å forløse sterke kreative konsepter på vegne av Accentures nasjonale og globale kunder.

Vi har som mål å posisjonere oss sterkere nasjonalt og internasjonalt som en attraktiv og kreativ ledende samarbeidspartner, og det er en uttalt og tydelig ambisjon at konseptene vi utvikler skal bli anerkjent i nasjonale og internasjonale reklame- og kommunikasjonskonkurranser.

Rollene som skal besettes er to kreatører (fortrinnsvis et etablert kreativt team), en strategisk sterk rådgiver og en prosjektleder. Arbeidssted er Lille Grensen 7, Oslo sentrum.

Les: Vil ha topp-kreatører på laget

 

For mer informasjon om stillingen, ta kontakt med Henrik, Eivind eller Nejra i Mediabemanning. Søknader behandles fortløpende. 

Del artikkelen

Kontaktpersoner