GET søker Online Sales & Performance Manager

Foto: Get
Foto: Get
Se nøkkelkompetanse

Get er et meget spennende selskap som tilbyr bredbånd, mobil og TV tjenester i det norske privatmarkedet, med cirka 500.000 tilknyttede hjem. Over 1 million brukere benytter tjenester fra Get hver dag. Get har vært vekstvinner i Norge 7 år på rad, og har vunnet en rekke «best-i-test-priser» for innovative produkter og god service. Vi jobber kontinuerlig med nye og spennende produkter.

Get er en del av TDC Gruppen som er blant de største i Norden på TV, bredbånd og mobiltelefoni. I Norge er Get TDC vel 900 ansatte som er brennende opptatt av å skape de beste kundeopplevelsene for både privat- og bedriftskunder i Norge.



Get har et solid fotavtrykk i digitale medier med både kampanjer, innhold og aktiviteter på stadig flere plattformer. Vi vet at både salg, kundeservice og produktavdelingene er avhengige av både innsikten og støtten fra våre digitale kanaler. Jobben med å effektivisere og øke effekten av våre investeringer i de digitale flatene, løsningene og kanalene er derfor en av de viktigste oppgavene for markedsavdelingen.

Teamet

Vi ser etter deg som ikke bare er høyst operativ og knallsterk på performance og kommersiell webanalyse, men som også interesserer deg for brukeropplevelse, design og innhold. Du blir en del av vårt digitale marketing team som består av webredaktør, SOME-ansvarlig og leder for digitalt. I tillegg har vi omfattende ressurser innen IT, kundeservice og produkt som bidrar til det rette innholdet og stadig bedre kundeopplevelser på våre digitale plattformer. Du blir ansvarlig for konvertering på tvers av salg og adferd, og for å identifisere, måle og rapportere relevante KPI’er i selskapet.

Du har omfattende erfaring og kompetanse med:

• SEM og Adwords
• SEO og webanalyse
• Analyse, rapportering i dashboards og testing
• Analyse av trafikk-kanaler, trafikk-kvalitet og konverteringsanalyse

I tillegg har du erfaring og interesse for:

• Komplekse nettsider med mye innhold og selvbetjening
• Innhold, design og funksjonalitet
• Ny teknologi både on- og offline

Vi forventer å utvikle vår kompetanse om fagområdene innen performance i tiden som kommer, og din nysgjerrighet og evne til å omsette forståelse og kunnskap til nye metoder og løsninger er like viktig som formell utdanning og mange års erfaring. Vi ser etter en kollega som både lærer og lærer bort, og som er en utadvendt og tilgjengelig fagperson som engasjerer seg og utfordrer utenfor sitt definerte fagområde.

Get er et selskap hvor vi tar mål av oss å ta raske beslutninger, og teste ut ny teknologi og nye metoder. Det vil også gjelde i vårt arbeid med digitale kanaler. Stillingen vil være sentral for personer og avdelinger utenfor markedsavdelingen, og vi tror dette er en utfordrende og morsom jobb for deg som vil utvikle deg videre innen perfomance.

Søknadsfrist for denne stillingen er snarest og vi behandler søkere fortløpende, så vår anbefaling er at du viser din interesse så snart som mulig. Vennligst søk via lenken på denne siden.

Har du øvrige spørsmål knyttet til stillingen kan du kontakte våre rådgivere i Mediabemanning, Ole A. Janzso eller Anna Bloim Rian, som begge jobber med å få denne rollen på plass.

Vi ser frem til å høre fra deg!
Del artikkelen

Kontaktpersoner