KPMG søker Lead Channel Transformation

Motiveres du av å bidra til den digitale utviklingen? Er du åpen, uredd og fremoverlent? Da snakker vi samme språk!
KPMG søker Lead Channel Transformation
KPMG søker Lead Channel Transformation
Se nøkkelkompetanse

KPMG tilbyr tjenester innenfor revisjon, rådgivning, regnskaps- og lønnstjenester, skatt, avgift og forretningsjuss. Vi har dyp bransjekunnskap, faglig toppekspertise og en tverrfaglig bedriftskultur som resulterer i helhetlige løsninger for kundene. Våre kunder er bedrifter i det private næringslivet, myndigheter og offentlige etater samt ideelle organisasjoner.

KPMG har kontorer i mer enn 152 land over hele verden, med over 189 000 medarbeidere innenfor en rekke fagfelt. I Norge er vi rundt 1 000 medarbeidere fordelt på 24 kontorer over hele landet.


KPMG Digital jobber med fremtidsrettet teknologi som skaper konkrete resultater og verdi. Vi er nysgjerrige, tør å ta risiko og hjelper kundene våre med modige valg.

Vi ser etter en dyktig person til å jobbe med kanaltransformasjon som en ledende praksis i KPMG Digital. Ny forbrukeradferd krever at våre kunder evner å forstå, redesigne og omforme sine kanaler og route-to-market muligheter. Du vil jobbe tett sammen med andre deler av KPMG Digital for å sikre implementerbare design og veikart.

Vi vil at du skal ta en ledende rolle innen Customer Advisory, for å styrke kundeopplevelsesområdet. Du vil utvikle, bruke og opprettholde KPMG-metoder og verktøy som skal brukes i det norske markedet. (Customer Strategy Method and Channel Transformation Method) 

Du må forstå, designe og levere kundeopplevelser ved å omdanne dagens salgs- og kundeserviceprosesser, verktøy og kanaler. Det er viktig at du har grundig erfaring og kompetanse innen kanalendringer og kundeopplevelsesprosesser, samt at du har god forretnings- og organisasjonsforståelse. Du analytisk, metodisk og god til problemløsing.

Hos oss vil du attrahere nye og utvikle eksisterende kunder for KPMG Digital. Du vil opprette og utvikle ditt eget team til å bli en ledende praksis i KPMG, og anerkjent i bransjen for sine metoder og gjennomføring innenfor kundeområdet. Du vil være ansvarlig for dialog og leveranser til kundene.

Dette er en kommersiell rolle og vi ser gjerne at du har en blanding av omfattende bransjeerfaring (jobber i eller er rådgiver innen B2C sektor) med utmerket kunde og digital transformasjonserfaring.

Ideelt så har du lignende erfaring som en ledende transformasjonskonsulent med bakgrunn fra strategi-/konsulentselskap, digitalbyrå, som teknisk konsulent eller teknologiinnovatør i bransjen.

Du har erfaring fra forretningsutvikling og salgsinitiativer, inkludert anbud, prosjektforslag og forhandlinger.

 

Videre har du:

• God track record fra å lede og utvikle større, tverrfaglige team 
• Erfaring med agile arbeidsformer
• Erfaring med endringsledelse


Du er troverdig og trygg på å bygge nye relasjoner på ledernivå. Du er komfortabel i dialog med CSO, CMO eller Chief Customer Officer og senioransvarlige om digitale temaer. Du kan vise til dyktig lederskap og evner å bidra med sterke synspunkter i markedet for å skape ny tenkning og drive nye forretningsmuligheter. Du legger større vekt på utførelse fremfor konsept.

 

Våre ansatte realiserer Digital Transformasjon i praksis – fra ende til ende- og hos oss snakker vi om:


• Optimale kundereiser og moderne brukeropplevelser ved bruk av digitale og fysiske kanaler
• Intelligente og effektive prosesser ved bruk av Automasjon, Analytics og AI
• Styring- og driftsmodeller som kobler teknologien og forretningen tettere sammen
• Digitale plattformer og skybaserte løsninger som muliggjør raskere innovasjon og verdiskaping

 

Hva kjennetegner oss som jobber i KPMG Digital?


• Vi leverer resultater, ikke rapporter
• Vi lærer kontinuerlig og søker ny innsikt
• Vi jobber dynamisk og tar i bruk ny teknologi
• Vi verdsetter lave skuldre og lite selvhøytidelighet • Vi er nysgjerrige og tør å ta risiko ved å prøve nye ting

 

Nysgjerrig på KPMG Digital?

Vi kan tilby deg en unik mulighet til å utvikle din karriere som del av en avdeling i vekst, der du får være med på å forme veien videre. Hos oss blir du en del av et inkluderende, profesjonelt og internasjonalt miljø, der samarbeid på tvers står i fokus. Kontinuerlig kompetanseheving er essensielt og vi kan love deg en bratt læringskurve både faglig og personlig som del av vårt team.

Hvis du er interessert i denne rollen så er det fint om du søker ved å trykke på søk knappen på denne siden. Er det noe du lurer på så ta kontakt med Victor eller Eivind i Mediabemanning eller Yngve Fjell, Director, Customer Advisory i KPMG, mob. 951 24 597.

Søknadsfrist er 9. april, men vi vurderer kandidater fortløpende så det er ingen grunn til å vente. 

Les mer om KPMG Digital her 

(Chrome er anbefalt nettleser)

Del artikkelen

Kontaktpersoner