Oculos søker fagleder digital design

Foto: Oculos
Foto: Oculos
Se nøkkelkompetanse

Oculos er et ledende teknologi- og marketingselskap med spisskompetanse innen kundeklubb og lojalitetskonsepter. Vi hjelper våre kunder i å lykkes med digital markedsføring innen en rekke kanaler. Vi er et fullservice kommunikasjonsbyrå med forretningsområder innen Strategi, Teknologi, Marketing og Analyse & Innsikt. Vi jobber i dag med flere kjente, nasjonale og internasjonale kunder innen retail, bil, transport, telecom, media, hotell, reiseliv, m.v. Selve navet i vårt arbeid er våre dyktige ansatte og lojalitetsplattformen Voyado og kombinasjonen av teknologi- og markting-miljø gir oss et bredt og spennende fagmijlø. Selskapet ble etablert i 1998, har i dag 40 ansatte og kontorer i Oslo og Stockholm.


Vi ser etter en AD / designer med noen års erfaring fra et digitalt- og marketing orientert designmiljø til å ta et faglig ansvar for de ulike designuttakene i Oculos´ operations-avdeling. Vårt tverrfaglige operations miljø består av designere, tekstforfatter, front-end utvikling, markedskonsulenter, innholdsprodusenter og fagspesialister innen søk, e-post og sosiale medier.

Du vil jobbe operativt med egne designleveranser og du vil få et fagansvar for å løfte våre konsepter og designleveranser på digitale kampanjer og CRM-aktiviteter for flere av Norges sterkeste merkevarer. Dette innebærer å bidra til å forløse gode konsepter og digitale kampanjer og skape et godt visuelt uttrykk på de produksjonene som Oculos gjør på vegne av sine kunder, bidra som en faglig og utviklingsorientert leder for de andre grafiske designerne i teamet og delta i den generelle utviklingen av produksjonsteamets tjenester og faglige kompetansenivå.

Vi ser etter en kandidat som er kommunikativt sterk, som har erfaring fra å jobbe både operativt og strategisk med digitalt design og som har faglig pondus. Det er viktig at du har et kommersielt og overordnet perspektiv på leveranser og produksjoner, at du er både effektiv og effektorientert i kombinasjon med at du har et godt blikk for gode design og gode konsepter og evner å spille andre designere gode gjennom godt, faglig lederskap.

Vi ser for oss at rett kandidat bør komme fra et annet, anerkjente designbyrå eller eventuelt fra en inhouse designavdeling hos en digitalt sterk merkevare som kommuniserer aktivt i digitale kanaler.

For mer informasjon om stillingen ta kontakt med Nejra Kudra eller Henrik Sandberg. Søknadsfrist: 27. april.

Del artikkelen

Kontaktpersoner