OFV søker markedskonsulent (lengre vikariat)

Spennende mulighet i OFV!
Spennende mulighet i OFV!
Se nøkkelkompetanse

OFV AS er i dag den ledende leverandøren av kjøretøystatistikk og data om motorkjøretøyer i Norge. OFV AS er eid av Opplysningsrådet for Veitrafikken, en politisk uavhengig medlemsorganisasjon som arbeider for at alle veibrukere skal få dekket sitt transportbehov på en effektiv og rasjonell måte, med minst mulig skade på mennesker og miljø. Sammen arrangerer vi faktabaserte konferanser og frokostmøter, og er en møteplass for sektoren. OFV AS har 11 ansatte, og sitter i moderne lokaler sentralt på Jernbanetorget i Oslo.


I denne rollen vil du få jobbe med varierte oppgaver knyttet til både administrasjon, kommunikasjon og markedsføring. Du vil ha kontakt med leverandører, sitte med support og CRM, følge opp salg og gjerne også bidra til etablering av nye kunder, samt jobbe med kommunikasjon i form av nyhetsbrev, sosiale medier og nettsider.

Arbeidsoppgaver:

Diverse adminoppgaver:
Leverandør- og kundekontakt
CRM
Business Intelligence rapportering
Fakturering
Diverse kontorstøtte
Utsendelse av nyhetsbrev
Innholdsfylle, utvikle og følge opp våre kontoer i sosiale medier
Oppdatere nettsider

Ønskede egenskaper/kvalifikasjoner:
Strukturert og målbevisst
Stor arbeidskapasitet
Positiv holdning og fleksibel i forhold til arbeidsoppgaver
Kreativ og løsningsorientert
God muntlig og skriftlig fremtreden
Sosial og imøtekommende
Kjennskap til og interesse for sosiale medier som markedsverktøy og annonseringskanal
Erfaring med innholdsproduksjon er bonus
Vi tenker at du sannsynligvis har utdanning innen markedsføring eller kommunikasjon. Du har gode PC-kunnskaper og behersker Office-pakken. Har du noe erfaring med bruk av bilderedigering og grafiske programmer som InDesign, Photoshop, Illustrator etc er dette positivt!

Vi ser for oss at du har erfaring fra lignende/tilsvarende stilling, og at du ser verdien av å få jobbe i et litt mindre selskap hvor du får lov til å jobbe med varierte oppgaver knyttet til markedsføring og administrasjon. Du har kanskje bakgrunn som prosjektleder i byrå eller du trives i din nåværende stilling som markedskonsulent/koordinator, men du ønsker nye utfordringer og /eller nye omgivelser. 2-3 års relevant arbeidserfaring er ønskelig, men har du rukket å få flere års erfaring på CV'en din er dette absolutt ikke diskvalifiserende.

Vi er en sammensveiset, hyggelig og faglig sterk gjeng som ser frem til å få deg på plass. Vi holder til på Jernbanetorget i Oslo, med kort vei til offentlig transport og alt annet byen vår har å by på. Vi tilbyr konkurransedyktige betingelser og en variert, fleksibel og morsom arbeidshverdag.

Det er ønskelig med snarlig oppstart og stillingen har tenkt varighet til mai 2020. Det er mulig med en redusert stillingsbrøk i oppstartsfasen, men det vil være behov for en 100% fra mai 2019. Vi behandler søkere fortløpende.

Du søker på stillingen via lenken og har du øvrige spørsmål kan disse rettes til Elisabet eller Camilla i MB Flex.

Del artikkelen

Kontaktpersoner