På vegne av Kreftforeningen søker vi dialogmarkedsfører (vikariat)

Se nøkkelkompetanse

Kreftforeningen er en av de største bruker- og interesseorganisasjonene i Norge, med 118 000 medlemmer, 27 000 frivillige og 190 medarbeidere. Vårt formål er å arbeide for å forebygge og bekjempe kreft samt bedre livskvaliteten for pasienter og pårørende. Inntektene våre får vi fra testamenter, gaver, medlemskontingenter og tippemidler. Vi har hovedkontor i Oslo og distriktskontorer i åtte byer.


Kreftforeningen er avhengig av tett og engasjerende dialog med giverne, så når vi skal finne en dialogmarkedsfører er det spesielt viktig at vi treffer deg som har bred kompetanse innen dialog og CRM, og at du like gjerne deltar i diskusjoner om teknologi og systemer som «tone of voice» og langsiktige kommunikasjons- og markedsmål.

Du vil være ansvarlig for å legge og gjennomføre plan for kommunikasjonstiltak i våre dialogkanaler, men ditt ansvar og din kontaktflate vil være bred og i hele organisasjonen. Vi har god kompetanse og store ambisjoner for våre digitale kanaler, men vi bruker også ressurser på analoge kanaler og print. Du får tilgang på ressurser som bidrar med kunnskap, innhold og teknologi, og være en del av vår engasjerte og kunnskapsrike markedsavdeling.

Vi ser etter deg som har jobbet med kundedialog innen bank/forsikring, telecom, lojalitet e.l. og som både tenker kundetilfredshet og kortsiktige kommersielle mål.

Vi tror du har noen års erfaring, og at du vet at du er en engasjert, faglig sterk og sosial person som trives med å dele erfaringer og jobbe tett med sine kolleger.

Stillingen er et seks måneders engasjement. Oppstart er snarest, og helst i løpet av september. Søknader behandles fortløpende.

Har du øvrige spørsmål knyttet til rollen, ta kontakt med Ole eller Camilla i MB Flex. 
Del artikkelen

Kontaktpersoner